Beoordelingen van Spar City Lubeckplein Zwolle

Recente recensies

5.0
Eline
22 november 2022
Tanja Elzen
10 november 2022

beetje smakeloos

Linda Pijpers
26 oktober 2022

Top weer!

Jaset
19 oktober 2022

Alles top voor elkaar en super lekker en niet duur.

Anneke
14 oktober 2022

Heerlijk

Linda Pijpers
12 oktober 2022

Altijd lekker, maar helaas de Chocomelk vergeten, deze hebben we tot op heden nog niet ontvangen, misschien volgende week?

Tanja Elzen
11 oktober 2022

De salade carpaccio is klein en niet vullend. Ik betaal graag wat meer voor iets meer inhoud.

M.Knol
6 oktober 2022

Het bestellen gaat redelijk gemakkelijk. Vreemd dat ik niet voor de volgende dag kan bestellen. Dat kun je bij het afhalen niet instellen. Maar ik had het als opmerking opgenomen en dat hebben de medewerkers goed uitgevoerd. Ook goed: ik kon het niet op tijd ophalen en toen werd attent nagebeld.

Boels BV
28 september 2022

Pizza was koud en knoflooksaus was er niet bijgeleverd. Verder was de rest van de bestelling helemaal goed.

Tanja Elzen
12 september 2022

heerlijke sandwich

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tanja Elzen
8 september 2022

de kwaliteit is goed, maar erg weinig. Zou liever iets meer betalen en grotere portie willen. Normaal gesproken is het groter volgens de collega's.

Carmen
1 september 2022

Heerlijke goedgevulde salade! Dankjewel!

Eva
23 augustus 2022

Heerlijke, verse salade

Anneke
19 augustus 2022

Ik vond de truffelmayonaise wat minimaal.

Anneke
16 augustus 2022

Broodje gezond zonder ham gevraagd en was prima in orde.

Carmen
11 augustus 2022

De salade vond ik vrij karig, weinig kip, ei of overige ingredi├źnten in de salade. Ten opzichte van afgelopen maandag was de verhouding echt een stuk minder helaas.

Marianne Edelaar
9 augustus 2022
Eva de Olde
9 augustus 2022

Top dat ik een alternatieve salade kreeg omdat de bestelde niet gemaakt kon worden. De naam van een collega stond op de bon, dus dat was even zoeken

Carmen Smid
8 augustus 2022
D van Spijker
7 augustus 2022

Compliment voor de bezorger de ontbijtbox zat er niet bij heeft hem netjes nabezorgd en zijn excuses aangeboden voor de late bezorging mag dit compliment wel aan deze bezorger doorgeven

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tc
25 mei 2022

De panini was koud, zak compleet gescheurd waardoor de broodjes, drinken etc min of meer los werden gegeven. Bezorgtijden was bijna 1,5 uur.

-
13 mei 2022

Was weer erg lekker, heerlijke lunch gehad op het werk! :)

Franky
31 maart 2022

Orders kloppen altijd, bezorging is snel en een goede prijs/kwaliteit!

Rowy
15 februari 2022

Lekkere broodjes en snel bezorgd. We gaan zeker nog vaker bestellen

karel
20 december 2021

had vooruitbesteld voor over een week en werd precies optijd bezorgd

Karin
10 november 2021

Snellere service dan verwacht, dat is erg prettig. Een Sandwich Oude Kaas besteld, helaas was de mosterd zo overheersend dat dit de smaak van het hele broodje aantast. De resst van de bestelling was top.

totaalBED
14 oktober 2021

Weer top voor elkaar!

Anoniem
19 augustus 2021
M wildevank
25 juni 2021
Boels
30 april 2021

Was weer heerlijk, deze keer weer genoeg saus op de broodjes , daar waren we blij mee!

R kamermans
29 april 2021
Mario
29 april 2021
Reactie van Spar City Lubeckplein

Bedankt Mario voor de beoordeling

pieter G
27 april 2021

Bedankt voor de lekker lunch!

Jan
27 april 2021

Heerlijke pizza's. perfect optijd klaar toen ik ze kwam afhalen

Reactie van Spar City Lubeckplein

Dankje Jan!

Johan
27 april 2021
Boels
15 april 2021

Top deze keer! We zullen volgende keer gebruik maken van de gratis producten die we in overleg met Marjolein hebben gekregen n.a.v. de vorige recensie.

Reactie van Spar City Lubeckplein

Helemaal goed team Boels! bedankt weer voor de bestelling!

Boels
9 april 2021

Net als de vorige keer kregen we dingen die we niet besteld hadden. (Vorige keer kreeg ik een saucijzenbroodje i.p.v. een kipsat├ę broodje), deze keer kregen we de verkeerde Ben & Jerry`s. Er zat ook geen zout en peper bij en het kipsat├ę broodje was koud. We hadden aangegeven extra saus te willen maar dit was net zo minimaal als de vorige keer.

Reactie van Spar City Lubeckplein

Wat ontzettend jammer dat de bezorging is misgegaan! Na ons telefonisch contact van vanmiddag hebben wij deze klacht naar tevredenheid op kunnen lossen.

M faassen
18 maart 2021
Reactie van Spar City Lubeckplein

Bedankt voor je reactie.

Bart
4 januari 2021

Lekkere broodjes en snelle bezorging

Reactie van Spar City Lubeckplein

Bedankt voor je reactie. Fijn om te horen dat alles naar wens was.

Jennifer
21 december 2020

Nette snelle bezorging. Lekkere broodjes, aardige bezorger ook!

Reactie van Spar City Lubeckplein

Bedankt voor je reactie en je bestelling Jennifer!

Jaimy
29 november 2020

heerlijke broodjes en lekker snel gemaakt

Reactie van Spar City Lubeckplein

Bedankt voor je reactie. Fijn dat het goed gesmaakt heeft.